Tuesday 25 December 2012

RASA CINTA

Assalamualaikum..

Aku akan menguji ketabahan sesorang bernama LELAKI sebelum aku diuji oleh nya. Itu yg ku pinta sebelum kita "together".

Walllawehhh, first of all, why my last entry xdew hah? Menimbul kepelikkan n kemarahan. But its oke, ini yg membuatkan aku nak coret2 saje. Waklu !!

"Aku wanita biasa, hanya mampu berusaha dan mencuba, andai aku gagal, aku akur dan redha jika ini jalan nya, jika aku tidak mampu dan sesuai utk jadi permaisuri di hati dia, sbb tiada manusia yg akan sempurna, tapi cinta itu buta, dgn cinta yg ada dapat menutup segala rasa kekurangan di mata kita, tapi, jika aku gagal dalam berusaha utk menjadi permaisuri di hati nya, tabahkan hati ku ini Ya Allah"

Nukilan rasa buat dia bernama cinta.. aku menulis bukan untuk di jiwai tp, ini kisah ku, ini rasa ku, ini angan n impian ku. Wahai insan yg bakal menemani diri ku, bersabarlah wahai hati mu.

Walaupun kau bukan yg pertama menjadi raja di hati ku, tapi kau akan jadi yg terakhir buat selamanya. Itu janji kuh.

Oke bai. Tgu next episode nk cintan cintun ♥♥♥

1 comment: