Monday 14 January 2013

Tiada apa2



Lama sudah x update blog. Fuuhhhh. Bismillahirohmanirrahim. Last aku uodate before final exam. Time study week. Mmg sgt bz. Bgn tido hadap buku, lps mkn hadap buku, lps mandi hadap buku, sampai otak ni tepu !! Otak ni pon jenggg !! 1st semester kan. Tp, aku silap stratergy lah. Sbb aku pulun abis kat final. For mid term, aku acuh x acuh. Pdhal, markah sama. Hurm, xpew dayu. Masa skrg ni tok kau holiday n tawakal n beserah. Semoga ada miracle yg akan muncul. Allah tue akan tlg hamba2nya.
Byk yg berlaku antara tempoh ni. Aku mengenali dan di kenali. Aku di uji dan aku menguji. Antara hati dan perasaan. Antara akal dan perasaan. Dan antara kehidupan dan perjalanan. Tahun 2013 bermula dgn sinar cahaya yg pasti. Langkah kaki semakin berani menuju kehadapan. Tapi, andai aku alpa, sila2 lAh menegur. Diri ini masih lagi belajar dr kesilapan.

No comments:

Post a Comment