Friday 7 December 2012

LAGENDA BUDAK SETAN 2




hye korang, forst of all, nak share. Hari ni dalam sejarah, aku pegi tengok wayang SORANG2 oke. yess!! sebenarnya dah lama giler nak jalan sendiri. Nak menguji tahap keyakinan aku bergerak sendiri di khalayak ramai. And today dalam sejarah and kamus hidup aku I DID IT!!

oke. aku pergi KL Festival City. Korang tahu x kat mane? Kat Setapak. Area Danau Kota. Tempat ni baru bukak. x familiar lagi lah. Nak kata baru bukak tu, dah lame jugak lah, hehe. Aku pergi jer beli tiket, abg kat kaunter tiket tu 2x tanya aku, betul ni tengok sorg? aku mcm pelik jugak lah kan. Yes! yes! yes abang, saya seorang shj. :) Lalu terus masuk hall, mase nak check tiket tu pon, ade abg laen tanya, aik seorang je? Yes! Yes! Yes! seorang.

Semua orang xpercaya aku pergi seorang diri. PELIK KE??





citer niey la aku pi tgk. Nanges sorg2 dalam wayang. sedih lol citer ni. Tapi ending dye mcm biase la. Ade part 3 pulak. adeeh. Version farid kamil plak.





No comments:

Post a Comment