Monday 10 December 2012

MALAYSIA VS THAILAND








HARIMAU MALAYA


HARIMAU MALAYA


HARIMAU MALAYA


HARIMAU MALAYA

Yes, akhirnya. kali ini aku menjejak kan kaki di STADIUM BUKIT JALIL utk menyaksikan perlawanan MALAYSIA VS THAILAND. Aku pegi dgn rakan2 ku masa kat poli dulu. Enjoy it. Sebenarnya banyak halangan aku nak pegi, tp memikirkan tiket RM 40 YG DAH BELI, aku pon gagahkan jua kaki ku melangkah. Contohnya, masa nak pergi KTM ptg semalam, hujan lebat giler, aku berani tgu bus sorg2 kat bus stop ktho n sampai2 kat ktm, xboleh pegi sbb nak pegi naek kat ktm tuh, BANJIR. Banyak kete yg sangkut kat situ. Tapi, aku redah, bola punya pasal kan.

Take train to BTS and transit to BUKIT JALIL by star lrt. Fuuuh. Penuh giler train dgn penyokong HARIMAU MALAYA. IM PROUND TO BE MALAYSIAN. tetibe. hehe. bile turun train, mak oi, ramai giler, turun train pon diorg bersorak. penuh dgn semangat.

Keputusan MALAYSIA 1 - THAILAND 1. seri. Its oke HARIMAU MALAYA. sila tunjuk taring di tempat lawan. Gol Malaysia di jaringkan oleh IDLAN TALAHA, pada minit ke-48. Thailan di jaringkan pada minit ke-79 oleh DANGDA. Apa2 pon, tahniah buat MAT YO. 



No comments:

Post a Comment