Monday 24 December 2012

SAD


haruskah aku kembalikan perasaan ini. ya Allah. kuatkan hati hamba mu ini. Di saat melihat dia di samping org lain, terasa pedihnya hati ini. Tiada siapa mengerti. Tiada siapa tahu. You hurt me. Why im still love you even though you hurt me many times? This is because CINTA BUTA

Aku terpaksa melepaskan di saat aku tidak merelakan. Dan di saat aku melupakan, kau hadir kembali dalam dakapan. Kau lafazkan kata sayang. Tapi itu semuanya dah terlambat. Bukan aku tidak mahu membuka hati ini kembali, tapi, aku tidak akan menyakiti diri ku sendri. My trust for you now is zero. And i don't know whether i will love you as before.



This is our story. That was ended. and we know the ending of our story. We can't together. You have your choice. And I have my target. The new life between us make me feel better than before.

When im trying to wake up from my sadness, my mom n friends helps me. NOT YOU. and you don't understand about the sadness. Im grateful because have someone can make me smile against. Its you MOM n FRIENDS.

Jika kau datang utk menyakiti ku lagi, ini bukan masanya. Aku bukan seperti dulu. Yang mudah kau herdik. Yang mudah kau hina. Yang mudah putus asa.

Aku berkata bukan kerana telah dimiliki, tapi, aku berkata kerana aku tidak mahu di perdaya kerana bernama CINTA.


3 comments: