Friday 23 November 2012

Adam Hawa

Assalamualaikum,


demam adam hawa melanda diriku. Oh, korang pasti layan kan cerita ni? Mungkin sudah terlewat aku menceritakan pasal drama ni. yerlah, sekarang episod dia dah 50/80. Woow, hebat bukan? drama ni banyak dapat sambutan bukan sahaja kerana pelakonnya malah jalan cerita nya.

Ramai yang terjebak dalam menonton drama ni di Astro Mustika HD. tapi, kat rumah aku xada saluran ni. So, aku tonton online atau tunggu kawan download. hehe. Ni link tempat di mana aku selalu tonton online drama ini [Tonton Online Drama Adam Hawa] Web ni, memang cool giler. Semua movie yg terbaru ada. So, xpayah nak menghabiskan duit pegi cinema beratur panjang2 beli tiket and popcorn.

Drama ni di adaptasi dari sebuah novel yg bertajuk Adam Hawa. Aku pun xsure whether aku pernah baca x novel ni. Sangat pelupa. Serious. Apa pon, aku sudah addicted tiap malam untuk tonton ini drama. Marilah kita bersama ketagih menonton drama ini. wakaka.

No comments:

Post a Comment